سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش حسابداری تهران

نظر

آموزش حسابداری کامل ویژه بازار کار در واقع آغاز راهی است برای کسانی که دوست دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار گردند. کسانی که هیچ آشنایی با فن حسابداری نداشته از این جا باید آغاز نمایند. این دوره حتی برای برخی از دانشجویان رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد که احساس می‌کنند آنچه در دانشگاه فراگرفته اند و به آنها آموزش داده شده برای جذب بازار کار کفایت نمی‌کند نیز کارگشا میباشد. شما پس از تمام کردن این دوره می‌توانید و مستعد هستید به عنوان حسابدار در سازمانی استخدام گردید؛ البته نه به عنوان رئیس حسابداری؛ ولی به عنوان حسابداربه راحتی میتوانید استخدام شوید و پس از کسب تجربه در این زمینه میتوانید به سمت ریاست حسابداری نیز نائل گردید.

هر شرکت، بنگاه اقتصادی، فروشگاه، سازمان یا مرکز خرید و فروش یا مراکز ارائه خدمات که در آن داد و ستد و یا تراکنش مالی و اعتباری انجام میشود نیاز به شفاف سازی درآمدها و هزینه ها و سود و زیان و تشخیص انواع مختلف آنها احساس میگردد. حداقل اطلاعات تخصصی در کنترل این امور ،نیاز به دوره حسابداری مالی خدماتی را دارد تا بتوانید به راحتی به امور شرکت یا سازمان خود مسلط بگیرید حسابداری در واقع باعث میگردد که شما در کلیه زمینه ها مالی ،حسابداری،مالیاتی ،اظهارنامه مالیاتی و... آگاهی پیدا کنید تا خدای نکرده در کار خود دچار مشکل نشوید.

 

اگر شرکت یا سازمان اقتصادی مورد نظر شما کمی رسمی تر، بزرگتر،و فعالتر باشد و ارتباط آن با نهادهای دولتی و مراجع رسمی و ادارات مالیاتی بیشتری داشته باشد نیاز به آموزش های تخصصی حسابداری ویژه تری دارد که می توان دوره حسابداری بازرگانی را مناسب برای آن قلمداد کرد

 

دوره های آموزش حسابداری ویژه مالیات

 

هر شرکت و موسسه ای که فعالیت اقتصادی و داد و ستد انجام میدهد با مبحث مالیات روبرو میشود . و حسابدار نیز باید نسبت به مالیات و قوانین  آن مسلط  باشد که بتواند حسابداری شرکت را در مقابل سازمان امور مالیاتی دچار مشکل ننماید. دانش حسابداری مقدماتی به حسابداری فروشگاهها و مغازه ها ختم میگردد و برای ورود به شرکتها یا سازمان های بزرگتر  حسابدار باید، آموزش حسابداری مالیاتی را فراگرفته سپس به شرکتها وارد گردد

 

همانطور که اطلاع دارید رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته قرار میگیرد چون همه شرکتها،موسسات،سازمانها،ارگانها و حتی فروشگاهها هم به حسابداری نیاز دارند که معمولا حسابداری برای فروشگاهها و مغازه ها با دانش حسابداری مقدماتی ،قابل انجام میباشد.ولی حسابداری برای شرکتها وموسسات علاوه بر دانش حسابداری مقدماتی نیاز به علوم تخصصی تر حسابداری نیز دارند.مثلا حسابدار شرکتهای خدماتی و بازرگانی در کنار علم حسابداری مقدماتی بایستی نسبت به مالیات و قوانین مربوط به آن مسلط  باشد که با آموزش حسابداری مالیاتی ،حسابدار میتواند بر آن مسلط گردد.

 

مباحثی که در دوره آموزش حسابداری مالیاتی تدریس میگردد به شرح ذیل میباشد :

آموزش حسابداری مالیاتی شرکتها و موسسه های اقتصادی

آموزش حسابداری مالیات تکلیفی

آموزش حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

آموزش تهیه و تنظیم لیست خرید و فروش فصلی

آموزش تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی

 

دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

هنگامی که هر فعالیت اقتصادی آغاز میشود ابتدای ترین قوانین و مهم ترین آنها قوانین بین حقوق و دستمزد کارکنان میباشد که توسط کار فرما تعیین میگردد.علم حسابداری حقوق ودستمزد لازمه رزومه کاری هر حسابدار موفق میباشد و باید همگان دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد را سپری کنند.

چرا که هزینه های نیروی انسانی جزء جدا نشدنی هر فعالیت اقتصادی محسوب میشود. لاجرم حسابداری مختص به آن نیز موردنیاز میباشد .هیچ واحد اقتصادی وجود ندارد که پرسنل نداشته باشد و طبعا وجود پرسنل هم مستلزم هزینه حقوق خواهد . حسابدار هم باید در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد و این تخصص با آموزش حسابداری حقوق و دستمزد به صورت عملی و کاربردی انجام میشود.

 

طبق آنچه گفته شد با توجه به اینکه حسابداری یک علم کاملا گسترده میباشد و مشاغل مرتبط با آن نیز بسیار زیاد میباشد برای اینکه در این زمینه موفق باشید حتما باید دوره های مختلف آموزش حسابداری را  بگذارنید تا بتوانید در این شغل به موفقیت دست پیدا کنید.